welcome to the club :D 행복한

Assalammualaikum ! Hello ! 

Hari ni kan kita pergi amek duit kat sekolah tau !  Hehe macam-macam jadi tauu ! 
pagi-pagi pukul lapan lagi mak aku dah kejutt aku -.-' aku bangun basuh baju sekolah aku dann sambung tidur aku yang terkendala tu :P hekhek . then pukul sembilan setengah pagi acu kejutkan aku , tengok jam dah lambat *awww . Cepat-cepat la gosok baju . Hehe aku call qila cakap nak datang pukul berapa , dia kata datang pukul sepuluh setengah . Hehe . dah siap-siap tu terus keluar .Dan masa dekat depan pintu pagar terserempak dengan haziq #budak kelas aku . diaolog dia kan tak boleh belah -.-' #Tak ingat apa dia cakap

okeng , lepas amek duit kat astaka , dalam perjalanan pulang terserempak dengan Raihana #suami saya :D  . then dia suruh aku teman dia . aku pun teman kan la . sambil jalan sambil story mory . best-best .
Lepas rai dah amek duit . kitaorang pun dah on the way nak balik . sekali terserempak ngan opah pulak .
 Haha . kita ditakdirkan bersama . sambil tunggu opah sambil story . Lama gila tahu takk :P . masa dah nak keluar kitaorang pelik gilaa la kan kenapa la ramai budak berkumpul tengok kertas dekat nottice board . rupa-rupanya tengok kelas untuk tahun 2012 ! aww* . aku tak takod sangat la sebab aku dah memang pasti masok kelas yang sama :P 3RK2 <--- kelas aku . haha . dari form 1 sampai sekarang RK2 . Tapi kan tiba-tiba nama rai ada kat bawah nama aku .  :O  . mengejutkan aku -.-' . kita orang pun dah macam kanak-kanak riang lompat sane lompat sini . sampai je kat busstop mak rai sampai pastu membebel . Kesianh seyh rai . adehh tapi , aku rasa kalau dia turun kelas sekalipun dia tetap boleh buat terbaik ! Cyayyokk !

Hehe , masa berpisah pun dah tiba , aku pun cakap ngan rai ''Good luck dherr '' #agak sengeuuw . dia balas ''wak kau good luck'' Hehek .hehe



안녕! 사랑하는 스토커!