당신은 자신을 사랑하는 행동한다 ! Warn you ♥

Assalamualaikum . Hello .
Hekhek dah lama kod tak update erk ? Takde storyy lhaa . Mesti korang tak faham kan tajuk post blog aku en? Translate : You should behave yourself . #kau sepatutnya jaga perangai kau #main hentam . Hekhek ,
Ni pasal kawan akuu yangg pernah aku post pasal dia . nak tengok  ? baca la sampai habis post ni . nanti i share kan link :P okengg , ni untuk kawan aku yang aku maksudkan sekejap tadi . 
 
Weyh , aku nak kau tahu aku sayangg kau sebagai kawan karib aku , tapi siapa suruh kau buat hal ngan aku sampai aku hampir nak anti kau (:  ok ? tapi bukan aku je kan kau cari pasal ? satu geng kalau boleh kan ? Semalam keputusan kitaorang dah keluar kan ? kitaorang cakap kitaorang tak boleh lagi terima kau . Jadi aku harap kau tak blame aku ya ? bukan aku je yang buat keputasan ni okeng ! semua geng kita buat keputusan kan . untuk pengetahuan kau la kan aku lah orng terakhir bagi jawapan setelah oppa , qilla , rai buat keputusan . kau banyak tolong aku , aku sayang kau tapi aku nilai dari segi kau layan qilla , rai , oppa . Ianya memuaskan je cara kau layan diaorang . kau simbah air , kau ni kau tu macam-macam lagi aahh complain .
 
Dulu kau kata aku Public city murahan sebab panggil ''BOY'' aku BIE depan kau ngan kawan-kawan aku . tapi sekarang ? amacam ? orang mintak nombor kau dengan aku kau boleh cakap ''Bagi je lah ''  pastu  orang yang kau belum kenal sepenuhnya lagi mintak kaple ngan kau , kau boleh accept teros ? #ekeleyh . then , kau dah tahu yangg ex kau tu dah tak nak layan kau , yangg kau tuntun janji Coklat tu pahal dah tak tahu malu sangat ? sampai aku bace mesej Ex kau ngan kau  , si ex kau kate ''kau jangan nak excited sangat boleh tak?''
# ergghh , kalau aku dah lama malu gila bhaii ! . kau tahu tak ape ? kitaorang semua cakap GODIK bukan gedik lagi :PHOHO . Kfine . Tu jea . Tahun depan kita dah tak rapat lagi ;'(  Gonna miss you . keep in touch.


안녕.♥