Dear Charlie ♥ # the best novel :)

Hello . 
thanks to the stalker who is willing to come to my blog. hehe I did. if not trouble you all to read my posts in English. I was just trying to improve my English performance . Today, I had the opportunity to update my post my blog. Title of my post is about the novel that I read. Posted novel title is''Dear Charlie ". And so I was able to appreciate the novel is that I have shed tears. veryyy veryy veryy touching story . Haha #aku tahu bahasa inggeris aku agak fail , gelak lah kalau nak . 

# Charlie a.k.a Charlotte Thompson .

Kalau tak keberatan saya nak tuka bahasa melayu buat seketika . Ya allah sweet nya bapak kau Charlie , tanpa jemu dia tulis surat kat kau , setiap surat dalam novel ni aku baca sambil mengalirkan air mata aku ni tau . kalau la ayah aku sanggup buat macam tu walaupun aku dah tak da dalam dunia ni . emmmmm , heyy charlie Congrats ! sebab kau dapat ayah macam tu . aku harap ayah aku macam tu jugak kott . #sorry kalau cara aku cakap macam Si Charlie ni hidup aja .
okeyy , back to the story . Charlotte Thompson was 13 years old when she and her schoolfriend was killed by a train at Elsenham station in Essex . Following her death Charlie's Father wrote a series of remarkable letters to his daughter. # baca ayat ni je dah boleh buat aku rasa nak nangis.

Kesiannya , anak dia mati kena langgar kereta api hurmm . okengg la , kalau ada sesiapa kawan sekolah aku yang nak pinjam novel ni dipersilakan ya . By the way , orang pertama yang nak pinjam FATIN AQILLA  . haha . satu je aku mintak jaga buku ni macam korang jaga barang yang korang sayangg . hehe , saya akhiri dengan assalammualaikum dan byebye .