attack-you ! HAHA #evil laugh-.-

Haaa ! assalamualaikum ! Hello ! anyeohaseyo # betul tak aq eja ? salah eyh ? GTH *  . Hoho ! tengok tu tittle blog aku punyaa la ganas #ganas sangat ke ? ke minah ni yang perasan-tan . Wahai stalker , sedara mara , pak cik mak cik , atuk nenek , chichak-chichak dan kawan-kawan aku sekalian . adehhh ! penatnya aku cari puisi yangg berkaitan pasal raya haji . huhuu , tadi sempat stalker blog semua update pasal Raya Haji ni . macam biasa banyak gamba LEMBU . seksi-seksi pulak tu lembu kat blog diaorang hoho . Esok kena bangun pagi sebab nak tengok lembu yang ibu ngan ayah aku korban kan kena sembelih : / #bettul ka aku eja sembelih tu ? adehh .  Huuuuu , ingat nak letak poem or something tapi Si Berok man lag gilaaaaa la . tak sempat nak masukkan hiasan kan ? :'(  tak pe -Tak pe  . Harap gamba di bawah ni dah cukup  sebagai hiasan dalam post ni . huhuuu .