Ber-sedia terlebih dahulu sebelum terlambat .

assalammualaikum . Hello
saya nak post something yang agak berat ni . tapi sebelum tu siapa yang belum baca post semalam yang pasal saya promote novel yang saya baca tu tekan la ni ---> #Dear Charlie# tekan cepat ! HeHe . okeyyy , tajuk post hari ni bersedia terlebih dahulu sebelum terlambat kann ? Ni ha , tahun depan kan Yana ni nak PMR . Hehe saya da 15 tahun . i'm bigger ! Haha eyh salah lah I'm Taller #apa tu ? :P korang yang baca ni boleh tak doakan saya dalam PMR ni ? kalau boleh alhamdulillah dan terima kasih (: HeHe . Saya mungkin akan jarang bukak Facebook  # nak add ? NurLiyana Izzati <-- add la #tekan la . Jangan lupa add okeyy ? saya akan approved tapi lambat sikit la :P Study -study . hehe . emm , saya mungkin tak dapat post sempena tahun bahru untuk tahun ni . so hari ni la kita sama-sama sambut tahun baru :'(  adehhh . mesti rindu kat blog ;'((  awww* sebak jiwa .

heyy guys semua gamba kat bawah ni gamba ter-akhir 2011 bagi aku kott. enjoys ! :D


#insan yang kelaparan

#saya Nurliyana izzati masih 14 tahun . perangai sawa matang #apa tu ?

Happy New Year STALKER ! sayanggg korang yang selalu berada di shoutbox #singgah selalu , saya dah tak boleh nak bloger walking lagi ;'(  . Tak apa ! lepas PMR saya serang blog korang yang rajin stalk saya okey. with lovee .

-----------------------------------TETT------------------------------------

Aik ? HeHek . belum habis lagi la makcik ! Hehe . Baca lagi yang bawah ni .

26/11/2011
♥Hari jadi adekk aku :D

#nur rieta

"weyhh budak tak cukup bulan aku sayangg kau la ! aku harap sangat kau lagi tinggi dari aku . weyy aku orang petama kan yang wish ? HaHa bagi sikit gula-gula . Payung aku (:  hehe . sayangg kau adekk . sayangg ketat-ketat ♥ "

3/11/2011
Teka pulak hari jadi siapa ? Haaa kembar siam sayaa . Walaweyy , nampak ? Nampak ? aku post pasal kau ni :D haha . exited takk ? Ngek .

# yang kiri tu saya dan yang kanan tu Fatin aqilla .

"Hehe , qila sepanjang tahun ni kemana ja kita tawaf  ada jea cikgu kata kita kembar kan ? Hehe . terharu kan kalau orang cakap macam tu . event kita pernah gadoh . tapi aku sayang kau tau . 3 december nanti hari jadi kau , sorry ;/ aku tak dapat nak post masa tarikh yang sepatutnya . Tapi aku advance kepada hari ni . #apa tuh ? Happy birthday sayangggggg , madu , buchuk intan payung , pengarang mental . ohh ya lagi satu , sorry sebab sepanjang tahun ni bila dalam kelas aku asik kacau kau :P #tabiat tak apa kan ? tahun depan kan kau duduk sebelah oppa puihh :P aku duduk ngan raihana :P haha #suami aku "
 
♥Lots of love Liyana